Przygotuj swoje ciało do porodu!  665 641 710  biuro@fitplus.com.pl  Polub nas!

Zajęcia Fitness

fitness dla kobiet w ciąży / mama ćwiczy z dzieckiem / zajęcia indywidualne

01: FITNESS DLA KOBIET W CIĄŻY

Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży pomagają utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewniają ich odpowiednie napięcie oraz przygotowują ciało do porodu.
Kobiety w ciąży wykonują ćwiczenia fizyczne o umiarkowanej intensywności. Treningi wzmacniają siłę mięśniową, podtrzymują sprawność układu krążenia i układu oddechowego.
Ćwiczenia trwają ok. 45 minut + rozgrzewka, a żeby przyniosły zamierzony efekt, należy wykonywać je kilka razy w tygodniu.
Zajęcia ruchowe przyszłych Mam dostosowane są do aktywności fizycznej sprzed ciąży i modyfikowane zgodnie z trwającym trymestrem.

Istnieją sporty tak zwanego wysokiego ryzyka, których należy wystrzegać się już od początku ciąży, np. jazda konno.
Kobietom w ciąży zabrania się wykonywania podskoków i ćwiczeń związanych z ryzykiem upadków lub niedotlenienia (np. wspinaczka wysokogórska, nurkowanie).

Regularne ćwiczenia fizyczne pod okiem certyfikowanego instruktora fitness są bardzo ważne dla przyszłej mamy, ponieważ:
  • poprawiają i utrzymują wydolność układu sercowo-naczyniowego,
  • zmniejszają ryzyko wystąpienia otyłości i związanych z nią chorób,
  • zmniejszają ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej,
  • poprawiają samopoczucie,
  • utrzymują sprawność fizyczną,
  • sprawiają, że czas powrotu do pełnego zdrowia po porodzie znacznie się skraca.
Ćwiczenia przeznaczone są dla kobiet:
  • od 3. miesiąca ciąży,
  • których ciąża przebiega prawidłowo,
  • będących w ciąży pojedynczej lub mnogiej.

Przed przystąpieniem do zajęć fitness dla kobiet w ciąży należy skonsultować się ze swoim ginekologiem-położnikiem i zapytać, czy nie ma przeciwwskazań do aktywności fizycznej.
Ćwiczenia w trakcie ciąży są niezbędne, by utrzymać ciało w dobrej formie. Ruch usprawnia układ oddechowy i krążenia, poprawia przemianę materii, pozwala utrzymać prawidłową wagę i piękną sylwetkę.
Kobiety w stanie błogosławionym powinny regularnie ćwiczyć — dzięki temu łatwiej zniosą ciążę i poród!

Zabrze, Fitness Klub ArkadiaFit, ul. Staromiejska 72
Poniedziałek, Czwartek: 9:30

Gliwice, Klub Sportan Gliwice (sala fitness na terenie basenu „Delfin”), ul. Warszawska 35
Wtorek, Piątek: 10:00

Gliwice, Shausha Sport Club, ul. Sosnowa 2
Środa: 10:00
Piątek: 17:00

Ruda Śląska, Gym & Fitness Maximus, ul. Bukowa 9
Poniedziałek, Czwartek: 12:30


Rezerwacja miejsc pod nr tel.: +48 665 641 710.

02: MAMA ĆWICZY Z DZIECKIEM

Jeśli marzysz o sylwetce sprzed ciąży, chcesz wzmocnić i ujędrnić ciało, mieć swoją pociechę obok siebie podczas ćwiczeń, ten trening został stworzony dla Ciebie!
Dziecko to nie wymówka! Zadbaj o swoje dobre samopoczucie i energię, korzystaj w pełni z uroków macierzyństwa, akceptując swoją sylwetkę.
Przyjdź na specjalny trening „Mama ćwiczy z dzieckiem”!

Kiedy można zacząć ćwiczyć z dzieckiem?

  • Po zakończeniu okresu połogu i kontroli u ginekologa.
  • Dzieci mogą przebywać na sali po 3. miesiącu życia, jeżeli trzymają stabilnie główkę.

Zabrze, Fitness Klub ArkadiaFit, ul. Staromiejska 72
Poniedziałek, Czwartek: 10:30

Gliwice, Klub Sportan Gliwice (sala fitness na terenie basenu „Delfin”), ul. Warszawska 35
Wtorek, Piątek: 11:00

Gliwice, Shausha Sport Club, ul. Sosnowa 2
Środa: 11:00
Piątek: 16:00

Ruda Śląska, Gym & Fitness Maximus, ul. Bukowa 9
Poniedziałek, Czwartek 11:30


Rezerwacja miejsc pod nr tel.: +48 665 641 710.

03: ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Jeżeli jesteś w ciąży i chcesz pozostać aktywna fizycznie, ale nie lubisz, nie możesz lub nie chcesz ćwiczyć w grupie, zadzwoń i skorzystaj z oferty treningów personalnych!
Zajęcia odbędą się w wybranym przez Ciebie miejscu, a ćwiczenia dopasujemy idealnie do Twojej osoby.

Chcesz aktywnie przygotować się do porodu, ale nie pasują Ci godziny zajęć grupowych lub wolisz ćwiczyć w domowym zaciszu?
Nic prostszego! Zadzwoń i umów się na zajęcia!

  • Ćwiczymy w miejscu wybranym przez Ciebie.
  • Indywidualnie dobieramy trening specjalnie dla Ciebie.

Rezerwacja miejsc pod nr tel.: +48 665 641 710.

INSTRUKTOR

Anna Pałubiak
  • Trener personalny.
  • Instruktor fitness.
  • Licencjonowana instruktorka „aktywne 9 miesięcy”.

Aktywna przez całą ciążę. Nieustannie podnosząca swoje kwalifikacje poprzez udziały w kursach, szkoleniach i konwencjach fitness.