Przygotuj swoje ciało do porodu!  665 641 710  biuro@fitplus.com.pl  Polub nas!

Zajęcia Fitness

fitness dla kobiet w ciąży / mama ćwiczy z dzieckiem / zajęcia indywidualne

01: FITNESS DLA KOBIET W CIĄŻY

Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży pomogą utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewnią odpowiednie napięcie mięśni i przygotują Cię do porodu.

Kobiety w ciąży mogą wykonywać ćwiczenia fizyczne o umiarkowanej intensywności. Powinien to być trening wzmacniający siłę mięśniową, a także podtrzymujący sprawność układu krążenia i układu oddechowego. Ćwiczenia powinny trwać ok. 45minut plus rozgrzewa. Ćwiczenia należy wykonywać kilka razy w tygodniu.

Zajęcia ruchowe przyszłych mam powinny odpowiadać aktywności fizycznej uprawianej przed ciążą- w zależności od trymestru zajęcia należy modyfikować. (Pamiętać należy, iż istnieją sporty bardzo wysokiego ryzyka, których należy się wystrzegać już od początku ciąży np. Jazda Konno).

Zabroniona jest wykonywanie podskoków i ćwiczeń związanych z ryzykiem upadków lub niedotlenienia (np. wspinaczka wysokogórska, nurkowanie).

Regularne ćwiczenia fizyczne są bardzo istotne dla przyszłej mamy:
  • poprawiają i utrzymują wydolność układu sercowo-naczyniowego;
  • zmniejszają ryzyko wystąpienia otyłości i związanych z nią chorób;
  • zmniejszają ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej;
  • poprawiają samopoczucie;
  • utrzymują sprawność fizyczną;
  • sprawiają, że krótszy jest czas powrotu do pełnego zdrowia po porodzie.
Przeznaczone są:
  • dla kobiet od 3 miesiąca ciąży;
  • zdrowe, których ciąża przebiega poprawie;
  • ciąża pojedyńcza lub mnoga.

Przed przystąpieniem do zajęć fitness dla kobiet w ciąży należy skonsultować się ze swoim ginekologiem- położnikiem, i zapytać czy nie ma żadnych przeciwwskazań do aktywności fizycznej w ciąży.

Ćwiczenia w ciąży są niezbędne, by utrzymać ciało w dobrej formie. Ruch usprawnia układ oddechowy i krążenia, poprawia przemianę materii a także pozwala utrzymać prawidłową wagę i piękną sylwetkę. Kobiety w ciąży powinny regularnie ćwiczyć, ponieważ dzięki temu łatwiej zniosą ciążę i poród.

Zajęcia w Zabrzu:
Poniedziałek i czwartek 10.00 zajęcia trwają godzinę. 

Zajęcia w Gliwicach:
Wtorek i piątek godz 10.00 zajęcia trwają godzinę. 

Obowiązkowa jest rezerwacja miejsce pod nr kom. 665 641 710.

02: MAMA ĆWICZY Z DZIECKIEM

Jeśli marzysz o sylwetce sprzed ciąży, chcesz wzmocnić i ujędrnić ciało, a także mieć swoją pociechę obok siebie podczas ćwiczeń, to ten trening jest właśnie dla Ciebie.

Dziecko to już nie wymówka. Dlatego, byś miała dużo energii i dobre samopoczucie, byś mogła w pełni korzystać z uroków macierzyństwa akceptując swoją sylwetkę, zapraszamy na specjalny trening mamy ze swoją pociechą.

Kiedy można zacząć ćwiczyć z dzieckiem?

  • Zapraszam na zajęcia „Mama ćwiczy z dzieckiem” po zakończeniu okresu połogu i kontroli u ginekologa.
  • Dzieci mogą zacząć ćwiczyć po 3 miesiącu życia jeżeli trzymają stabilnie główkę.

Poniedziałek i czwartek 11.10 i 12.00 (zajęcia trwają 45min)

Obowiązkowa jest rezerwacja miejsce pod nr kom. 665 641 710.

03: ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Jeżeli jesteś w ciąży i chcesz pozostać aktywna fizycznie a nie chcesz ćwiczyć w grupie, zadzwoń i zapytaj o zajęcia indywidualne.

Zaczniemy razem w miejscu wybranym przez Ciebie, z treningiem idealnie dopasowanym do Twojej osoby.

Chcesz aktywnie przygotować się do porodu a nie pasują Ci godziny zajęć grupowych lub wolisz ćwiczyć w domowym zaciszu w kameralnym gronie? Nic prostszego. Zadzwoń!

  • Mogę poćwiczyć z Tobą w miejscu wybranym przez Ciebie.
  • Indywidualnie dobiorę trening specjalnie dla Ciebie. 

INSTRUKTOR

Anna Pałubiak
  • Trener personalny,
  • instruktor fitnessu,
  • licencjonwana instruktorka „aktywne 9 miesięcy“.

Aktywna przez całą ciążę. Nieustannie podnosząca swoje kwalifikację poprzez udziały w różnych kursach, szkoleniach i konwencjach fitness.